25 octombrie 2022
Comisia de selectare a candidaturii la funcția de Director general al S.A. ,,SANFARM-PRIM”, conform prevederilor Legii nr. 1134/1997 privind societățile pe acțiuni, Statutului societății aprobat prin Hotărârea Adunării generale a acționarilor din 23.07.2021 și altor acte normative, anunță concurs pentru ocuparea funcției de Director general al S.A. ,,SANFARM-PRIM”.
Concursul pentru ocuparea funcției de Director general al S.A. „SANFARM- PRIM” va fi desfășurat în conformitate cu Regulamentul privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției vacante de Director general al S.A. „SANFARM-PRIM” (se anexează), aprobat de către Adunarea generală ordinară a acționarilor S.A. „SANFARM-PRIM” din 29.07.2022.
Regulamentul poate fi accesat la următoarele pagini web oficiale: https://app.gov.md/ și www.sanfarmprim.md.
Perioada și termenul de depunere a documentelor pentru participare la concurs:
Perioada și termenul limită de depunere a documentelor pentru participare la concurs este începând cu 25 octombrie 2022, ora 9.00 și până la data de 15 noiembrie 2022 ora 1700.
Locul depunerii documentelor:
Documentele de participare la concurs pentru ocuparea funcției de Director general al S.A. „SANFARM-PRIM”, vor fi depuse la sediul societății: MD 2043, mun. Chișinău, str. Grenoble,149 A, etajul 2, biroul 205 la secretarul Comisiei de selectare.
Concursul se va desfășura în incinta Agenției Proprietății Publice, pe adresa mun. Chișinău, Piața Marii Adunări Naționale,1.
Persoana de contact: secretarul Comisiei de selectare, Bogatu Veronica; tel. mobil 068499980; adresa electronică: jurist@sanfarmprim.md
Cerințe față de candidat:
La concursul pentru ocuparea postului vacant de Director general al „SANFARM- PRIM”S.A., se pot înscrie persoanele, care întrunesc cerințele prevăzute la pct.7 din Regulamentul de concurs, respectiv:
1) este cetățean al RM;
2) cunoaște limba română;
3) deține studii superioare sau echivalentul lor în domeniul farmaceutic;
4) are o vechime în muncă în domeniul farmaceutic de cel puțin 3 ani;
5) a activat în funcții de conducere cel puțin 4 ani;
6) are capacitate deplină de exercițiu;
7) cunoaște cel puțin o limbă de circulație internațională din cele utilizate de către ONU;
8) nu a împlinit vârsta necesară obținerii dreptului la pensie pentru limită de vârstă;
9) nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
10) nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s-a dispus această interdicție;
11) nu este condamnată, prin hotărâre definitivă și irevocabilă a instanței de judecată, pentru infracțiuni de corupție, care cade sub incompatibilitățile și restricțiile prevăzute la art.16–21 din Legea nr.133/2016 privind declararea averii și a intereselor personale.
Persoanele interesate pot participa la concurs prin depunerea, în termenul stabilit, a cererii și dosarului de participare, care trebuie să conțină, cel puțin:
1) scrisoarea de motivare,
2) viziunea privind eficientizarea activității economico-financiare a Societății;
3) curriculum vitae (CV);
4) copia de pe buletinul de identitate;
5) copia de pe diploma de studii;
6) copia de pe actele care atestă stagiul de muncă;
7) referințe profesionale (nu mai puțin de două);
8) certificatul medical care atestă faptul că persoana este aptă din punct de vedere medical, fizic (eliberat de medicul de familie) și neuropsihic (eliberat de psihiatru/narcolog) pentru exercitarea funcției;
9) cazierul judiciar sau declarație pe proprie răspundere prin care se declară lipsa antecedentelor penale;
10) declarația privind evaluarea competenței și adecvării persoanei înaintate în funcția de Director general al Societății, conform Anexei nr.4 la Regulamentul privind organizarea şi desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției vacante de Director general al S.A. „SANFARM-PRIM”;
11) copiile certificatelor care atestă absolvirea cursurilor de perfecționare/ specialitate;
12) confirmarea (diploma, atestat, certificate sau alt document) care atestă cunoașterea unei limbi de circulație internațională;
13) acordul prealabil în scris semnat de candidat privind prelucrarea datelor cu caracter personal și plasarea CV pe paginile web ale Societății și Agenției Proprietății Publice.
Notă: În corespundere cu pct. 9 din Regulamentul de concurs dosarul complet pentru înscrierea la concurs trebuie să parvină la sediul Societății până la data şi ora stabilită în anunțul despre concurs. Secretarul Comisiei înregistrează dosarul condidaților și întocmește lista actelor prezentate, care va fi semnată de către candidat.
Orice dosar incomplet sau depus după expirarea datei-limită nu va fi examinat.
Examinarea candidaților se va efectua în 2 (două) etape: Prima etapă: Preselecţia candidaţilor.
Candidații care obțin la etapa de preselecție media mai jos de 6 puncte sunt excluşi de la participare în următoarea etapă a concursului.
În baza hotărârii Comisiei, candidații admişi sunt anunţaţi personal (prin poștă electronică/telefon) despre ora, data şi locul desfăşurării interviului.
A doua etapă: Interviul- susţinut în faţa membrilor Comisiei de selectare.
Desfăşurarea interviului se înregistrează audio și/sau video, după caz, de către secretarul Comisiei.
Notă: Se recomandă candidaților să consulte foarte atent Regulamentul de concurs. De asemenea candidații vor ține cont și de Bibliografia concursului, care este prezentată în Anexa nr.5 la Regulamentul de concurs.
Anexe: Regulamentulul de concurs