Vă salută Departamentul Marketing şi Relaţii Externe!
O companie puternică în piaţă înseamnă
un Marketing aplicat cerinţelor actuale şi viitoare
Munca departamentului de Marketing şi Relaţii Externe din cadrul SANFARM-PRIM constă din strategii şi tactici folosite pentru a identifica, crea şi menţine parteneriate atît cu cei din sfera farmaceutică, dar şi cu clienţi, şi care să aducă plus valoare pentru ambele părţi. Departamentul Marketing şi Relaţii Externe este astfel instituit pentru a identifica nevoile clientului nostru, procesele decisive şi pentru a măsura constant nivelul de performanţă al serviciilor noastre. Locul SANFARM-PRIM pe piaţa farmaceutică îl marchează anume Departamentul Marketing şi Relaţii Externe, care are misiunea de a analiza, vizualiza, planifica... şi acţiona în consecinţă.
Sarcina principală a Departamentului Marketing şi Relaţii Externe este asigurarea unui proces viabil şi continuu de aprovizionare a unităţilor farmaceutice şi instituţiilor medico-sanitare, indiferent de tipul de proprietate, cu medicamente şi produse parafarmaceutice de calitate, eficiente, inofensive şi la preţuri accesibile.
Principalele activităţi ale Departamentului Marketing şi Relaţii Externe sînt
- dezvoltarea şi menţinerea relaţiilor de către angajaţii departamentului cu clienţii prin disponibilitate, profesionalism, toleranţă, sinceritate, prezentarea ofertei de produse cu toate facilităţile;
- planificarea şi urmărirea vînzărilor
- urmărirea livrărilor şi onorarea la timp a produselor în scopul executării contractelor de achiziţii publice, şi a comenzilor unităţilor farmaceutice, eventuali clienţi.
- coordonarea şi menţinerea legăturilor cu firmele producătoare şi distribuitorii de medicamente
- pregătirea şi reprezentarea SANFARM-PRIM în autorităţile publice implicate direct în organizarea şi realizarea activităţii farmaceutice;
- informarea şi instruirea farmaciştilor angajaţi cu privire la produsele ce urmează a fi realizate prin reţeaua noastră de farmacii.
Activitatea Departamentului Marketing şi Relaţii Externe este structurată pe două Direcţii, iar cei 15 profesionişti în domeniul farmaceutic şi economic constituie o echipă plină de iniţiativă, entuziasm, demni să promoveze o atitudine pozitivă, deschisă comunicării.
Direcţia Achiziţii şi Relaţii Externe
Direcţia Vânzări
Direcţia Achiziţii şi Relaţii Externe are următoarele funcţii:
Direcţia Vânzări
Se ştie că secretul relaţiilor bune cu clienţii stă în comunicare. Prin comunicare se asigură o vizibiliate clară şi distinctă a organizaţiei în faţa clienţilor, dar şi a concurenţilor. Acţiunile întreprinse de-a lungul timpului ne-au ajutat să ne construim imaginea unei companii serioase, de încredere, moderne, deschise spre dezvoltare. Reputaţia solidă a companiei SANFARM-PRIM i-a determinat pe partenerii noştri să dorească să păstreze o relaţie de colaborare de lungă durată.
Păstrarea unor relaţii cu clienţii nu este opţională ci permanentă. La solicitările venite din partea clienţilor se răspunde întotdeauna cu promptitudine. Un răspuns rapid îi spune clientului că ne pasă şi că îl considerăm important pentru noi.
Tocmai pentru a fi mai aproape de Dumneavoastră, s-a creat Direcţia vînzări, cu următoarele funcţii: